понеделник, 19 януари 2009 г.

- Ако познаеш кой съм ще получиш от мен 57483564653468574654356435 целувки )) - Ти си най-хубавата ми мисъл, най-съкровенното желание, най-светлата любов!
- Ако беше сълза в моите очи не бих заплакъл никога за да не те изгубя!
- Ако можех със сълзи да те върна, бих плакъл цял живот за да те имам!
- Когато вратата на щастието се затвори,то друга се отваря.Но докато гледаме в затворената врата,няма да видим отворената.
- Събуждам се и заспивам с мисълта за теб любов моя!
- Самотна си?Как като непрекъсанто си в мислите ми!
- Исках да изпратя любовта си по пощата,но пощальона каза,че е прекалено голяма!
- Липсва ми твоята усмивка,твоите целъки и нейната ти коя.Искам те!
- Ако сърцето ти е затвор,то аз искам да съм затворник в него завинаги!
- Светът става по-красив, когато ти си до мен!
- Думите са лесни когато езикът е ЛУИБОВ!
- Ако си ми ядосан/а можеш да ми върнеш всичките целувки
- За света може да си някои,но за някого ти си светът!
- Не мисля често.Не мисля много.Но когато мисля,аз мисля за теб!
- Да се влюбиш е когато тя заспи в твоите ръце и се събуди в твоите мечти!
- Както розата се нуждае от вода,поетът от молив,скулпторът от мъжа,така и аз се нуждая от теб!
- Целуни ме и ще видиш звездите.Обичаи ме и ще ти ги дам!
- Любовта е...да обичаш повече и повече всеки ден!
- Искам да съм с теб в утрешния ден.Без теб денят ще е изпълнен с болка!

Няма коментари: