четвъртък, 15 януари 2009 г.

- Статие е за мен когато слънцето и звездите греят в очите ти от радост.
- Животът е един пъзел и ти си парченцето, което ми липсва.
- Вселената със своите планети и звезди е бледо копие на твоите очи.
- Устните ти са сочни.Очите красиви.А целувките ти топли...Моля те целуни ме.
- Това е смс от момче, което те намира за чаровна,сладка,мила,секси,прекрасна,красива....
- Ти си въздухът за мен...а как да живея без въздух!
- Вие сте арестувана!Причина: завъртяхте ми главата!Присъда: вечеря с мен!
- Ти превръщаш моят Софтвеар в Хардвеар!
- Искаш ли да видиш най-красивото момиче на света?Ми тогава погледни в
огледалото!
- Честито!Спечелихте конкурса "Най-красива жена". Печелите вечеря с мен!
- Хи.Загубих си ключа отвкъщи.Мога ли да дойда при теб?
- Хи. Аз съм Флирт СМС.Изпращам се само на красиви и мили хора!
- Би ли се усмихнала?...Да, точно така!....Толкова си сладка!
- Хей!Сте се обадя в полицията....Ти ми открадна сърцето!!!!
- Казаха ми,че целувкитре правят хората стасливи...Искаш ли да те направя щастлива?
- Пожелах си те когато видях падаща звезда!
- Попитах рая дали липсва 1 ангелче, защото ангелче като теб на Земята не може да се роди!
- Слънцето изгря или ти се усмихна?
- Целувката е езикът на Светът.Искаш ли да си поговорим?
- Любовта е игра, в която има 2-ма победители.Искаш ли да ми бъдеш противник?

Няма коментари: